torsdag 7 november 2013

Höstfärger....


De säger att detta har varit den färggrannaste och finaste hösten på många år, det är väl bara att hålla med eller hur? Har varit urusel på att blogga det sista men desto flitigare med kameran. Blir rent lyrisk när det är så här vackert i naturen, vill bara vara ute och njuta! Bilderna är tagna i mitt närområde som det så fint heter.
Ytterby och Romelanda, tänk att man har det så vackert där man bor. Visst är det fantastiskt! De flesta av de vackra löven har nu fallit av och då känns det ju extra bra att de finns här, på bilderna! Den lilla söta fotomodellen är mitt barnbarn A som jag ibland får med mig ut på mina turer, än får jag väl tillägga, rätt vad det är så duger nog inte mormor längre att "hänga" med. Tror det är rekordmånga bilder denna gången! Jaja, jag är som jag är. Allt eller inget! Har börjat instagramma också och det är ett väldigt snabbt och roligt sätt att visa bilder på. Vill ni följa mig där heter jag Torprosen. Ta nu vara på er! Kramar Susanne











































































































6 kommentarer:

Hanna sa...

underbara bilder

Lotta sa...

Oj oj oj så mycket bilder.
Jag tror att du är värre än mig och det säger inte lite Hahahaha....
Jag föll för de sista för himmel så vackert det är med den vita bron och det sprakande färgerna.

Barnbarnet A är ju supersöt.
Vilken tjej.
Wooowwww.
Vad månde bliva av denna lilla skönhet.
Tack för en underbar stund tillsammans med dig och dina ljuvliga bilder.
Kramizzzz och mysig Helg!

Anonym sa...

Wow the bridge is beautiful, and so are the reflections!

Katta sa...

Så vacker natur. Trodde nästan den lilla modellen var självaste Rapunzel ;) Rosenpekaren hittar du här http://www.cursors-4u.com/flowers/ Kram Katta

Snäckskalsdalen. sa...

Fantastiska bilder!
Ja, den här hösten har varit magisk och så många bilder har jag nog heller inte tagit förr om höstarna. Nu har det blivit lite mer normalt här men det är fortfarande en fantastisk höst! Jag njuter, men så är det min favoritårstid också!

Allt eller inget? Är du vädur???? Jag är vädur och här är det också allt eller inget som gäller, mest hela tiden, lite jobbigt ibland......skojar! Har vant mig vid mig numera!

Kramar
Agneta

Skärgårdsbilder från Oskarshamn sa...

- Halloj i väster.
- Så fina bilder på plattvattnet och färgprakten på land !
Visst har det varit en härlig höst vi fick i år.
- Ha en fortsatt trevlig helg !!!
Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)