söndag 24 januari 2010

Visst är vintern vacker, men jag vill ha vår...nuuuuu..


Jag har fått pippi..

Visst är den fin..den lilla gulsparven

som mumsar och äter

Vår gamla potatisupptagare, härligt rostig och fin

Gillar klot året om..ser ut som ett med för den delen..

Min fina loppiskälke

Hemåt det bär..

Mysig stund på Romesjön tycker nog M

C ser väldigt nöjd ut att lilla syster puttar på..

Alltid full i bus är lilla A

Mamma och lilla M


En liten, liten människa så söt och rar.

En älskad mamma så god och underbar.

En ung slät hand och en gammal vacker hand.

Har kommit på att mitt bloggande väldigt mycket handlar om att uttrycka mig i bilder..
Märker att har jag inga fina bilder att visa så faller det lite grann. Kanske jag skall gå med i bildbloggarnas stora skara istället.. Hmmm... något att fundera över..
Men så gillar jag ju att berätta om vardagens små händelser. Det är ju inte några stora saker som händer i ens liv precis och det passar mig alldeles utmärkt. För det är ju de små sakerna i livet som betyder något eller hur..
Att sitta och prata med mamma om förr.. att leka och vara med barnbarnen.. att sniffa på en nyfödd liten baby... att betrakta en vacker blomma eller ett djur.. det är ju det som är livet eller hur..
Kram
Torprosen

2 kommentarer:

fale artut sa...

Oroa Dig inte, Du berättar så bra med Dina bilder! Byt för Fagerlund inte blogg, det räcker FINT som det är! Stor kram från mig, som har för många ord, oftast!

Jennan sa...

Ja du har helt rätt!! kram