torsdag 5 maj 2011

Vårspaningen som kom av sig..


































































Här är stora datorproblem,och det gör mig galen... men just nu uppför den sig.

Det är därför vårspaningen gått åt pipan..

Men fotar gör jag så det står härliga till. Det är så skönt att gå ut en sväng med kameran när jag kommit hem från jobbet.På något sätt känns det som om man inte riktigt hinner med just nu..det går så fort detta med våren...den som vi längtat efter hela tiden...jag vill stoppa tiden..just nu...vi är redan mellan hägg och syren och det känns som om våren skenar...men försöker njuta så mycket som det bara går.

Har varit i vitsippsskogen igen och älskar att ströva där, där är är magiskt vackert.

Denna helgen så är det trädgårdsdagar på Liseberg och jag tänker försöka hinna med att komma dit.

Tills vi hörs igen så bara njuuuut!
Kram

Torprosen

6 kommentarer:

Gardenhouse sa...

Sån tur datorn är pågång igen.
Vacker vårspaning och så långt den kommit hos dig! Härligt, nu vet jag vad som väntar...
Skön helg,
kram Sussi

Anonym sa...

Så vackra vårbilder du har tagit.

Snäckskalsdalen. sa...

Det osar verkligen vår om dina fantastiska bilder och jag håller med, man hinner inte riktigt med, det är så mycket man vill. Jag har också varit ute i vitsippsskogen idag och det är absolut underbart.
Hoppas du får se mycket fint på Liseberg.
Agneta kram

Maria sa...

ååå så vackert säager jag bara. Kramar från Maria

Hanna sa...

underbara vår bilder.
Ha en fin helg.
kram
Hanna

Viola sa...

Skjønne bilder også her!! Ja, jeg forstår deg veldig godt!! Våren og dagene flyr av gårde, jeg også skulle ønsket jeg kunne stoppet tiden.. en gooood stund!! Rekker ikke alt jeg har lyst til, men bilder tas. De samler seg på minnebrikken og man får lite tid å sette inn på sin blogg.. Og så henger man etter på kommentering..
Har lyst til alt, men tiden er der ikke!

Men nyt den- alt det du kan! Skal jeg også! :)

Klem! :)